31 Temmuz 2022 Pazar

Corona'nın moda endüstrisi üzerindeki etkisini azaltmak için farklı markaların benzersiz fikirleri

 Bulgari markası: Bu prestijli markanın yetkilileri, birçok fabrikanın ve üreticinin iflas ettiğini görünce. Güvenilirliklerini korumak adına tamamı geri dönüşümlü kaplarda tedarik edilen el ve çamaşır yıkama jellerini piyasaya sunduklarını duyurdular. Bu İtalyan markası bu hamlesiyle sosyal sorumluluğunu yerine getirmiş ve hayranlarını memnun etmeyi başarmıştır.

Kim Kardashian'ın markası: Corona'nın moda endüstrisindeki sonuçları Kim Kardashian'ın markası için olumlu olmadı ve bu markanın yetkilileri eşi görülmemiş bir zorlukla karşı karşıya kaldı. Moda endüstrisindeki popülaritesini korumak için bu marka, bu virüsten etkilenen annelere ve çocuklara yaklaşık bir milyon dolar ayırdı. Bu ortaklar, ailelerin her zaman yanında oldukları sloganıyla ihtiyaç sahiplerine yardımlarını ulaştırdı.

Uniqlo markası: Moda ve moda sektörünün aktivistlerinden biri olan Uniqlo, Çinli firmalarla iş birliği yaparak 1 milyondan fazla maske üreterek İtalya, Japonya gibi ülkelere ihraç etmeyi başardı. Ocak 2020 raporlarına göre giyime olan talep %40 oranında azalırken e-ticaret sektöründe aynı oranda arttı. Bu arada bu krizle daha hızlı baş edebilmek için moda dünyasının dergileri online ve internet üzerinden haber vermeye başladılar. Tabii bu tip bir değişimle birlikte farklı tip ve tipte maskelerin üretilmesinin yine de fikir üretme fırsatı yarattığını söylemek gerekir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Koleksiyon 2022 Ağustos Kator

  Bu koleksiyon beyaz, lacivert, siyah, gri ve krem renklerinden oluşan toplam 64 görünüme sahipti. 380 uzman, 340 metrekare kumaşı işlemek ...